10-01-2009

De herstart

OK, ik geef het toe. Net als vele bloggers heb ik het niet volgehouden om regelmatig te posten. Toch vind ik het leuk om gevonden informatie over kevers te delen. Daarom deze herstart. Nu niet langer in het engels, want waarom eigenlijk? Ik ben Nederlander, ik woon in Nederland en ik knutsel aan mijn kevertje in Nederland!

Wat is er sinds de laatste keer gebeurt? Ik kocht een zwarte rat look kever om op te knappen naar originele stijl. Het bleek om een gestolen auto te gaan en hij is dan ook door de politie in beslag genomen. Gelukkig heeft de originele eigenaar hem weer terug, maar leuk is anders! Wel geleerd dat je als koper bij een particulier geen rechten hebt, ook al heb je een normaal bedrag betaald, de papieren en chassisnummer gecontroleerd en zelfs bij de mensen thuis geweest. Had ik hetzelfde gedaan, maar dan van een bedrijf gekocht, dan had ik de auto mogen houden. Dan valt het wel onder de noemer 'te goeder trouw' kopen... :-(

Na een tijdje begon het toch weer te kriebelen en kocht ik een witte kever in nagenoeg perfecte staat. Nu zal ik hem lanzaam maar zeker gaan aanpassen naar mijn eigen stijl; een mix van cal look en origineel. Ik heb er al Amerikaanse bumpers op gezet en op het Kever Winterfestijn in Rosmalen kocht ik rode USA-stijl achterlichten. Aaaah wat vind ik dat mooi staan!
Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

WIe ben ik

Mijn foto
Na een spaarkever uit 1973 en een ratlook kever uit 1973, ben ik al weer aan mijn derde kevertje. Deze keer een uit 1965 met ragtop (vouwdak).